dinsdag 24 mei 2011

Gokkasten, Fruitautomaat, Gokautomaat, hoe noemen we het nou?

Goeie vraag, iedereen heeft een andere benaming voor een online gokkast. Ik hou mij vast aan het normale gokkast. Fruitautomaat of gokautomaat vind ik persoonlijk een beetje ouderwets. Nu kom je overal online gokkasten tegen. Veel website hebben ook de naam Gokkasten in hun domein verwerkt, dus ik neem aan dat gokkasten gewoon het meest gebruikte woord is. Dus hou voortaan vast aan gokkasten. Wil je online gokkasten spelen? klik dan hier

1 opmerking:

  1. Hallo collega's,

    Hoe gaat het.
    Ik neem deze kans te voeren mezelf, mijn naam is Eric en ik werken met
    een bedrijf als een strategische website consultant - leuk je te ontmoeten. Zoals ik ben op zoek
    voor een aantal gerenommeerde sites voor Linkuitwisseling dus ik zou willen voorstellen u voor
    een 3-way Linkuitwisseling met mijn sites.En ik weet zeker dat deze uitwisseling ten goede zal komen
    voor zowel van ons aan het vergroten van onze page ranks en zoekmachine positionering.

    Ik ben echt op zoek naar voren horen van u binnenkort.

    Bedankt voor uw tijd,
    Eric.

    BeantwoordenVerwijderen