dinsdag 14 juni 2011

Een weekend vol online gokkasten

Waarschijnlijk hebben velen een heerlijk lang weekend achter de rug, lekker gefeest op pinkpop of misschien helemaal niks gedaan. Ik ben druk bezig geweest met het spelen van online gokkasten, eigenlijk alleen maar. Niet alleen voor echt geld natuurlijk, ook gratis gespeeld! Ik ben naar gokkasten toppers gegaan en even gekeken welke gokkast ik nu weer wilde spelen. Ik ben blijven hangen bij de Supertron en Club 2000. Dit blijven toch mijn favorieten online gokkasten. Op een 1 of andere manier kom ik er altijd weer op terug. Club 2000 heb ik voor echt geld gespeeld en een kleine 20 euro uit laten betalen. In het begin ging het moeizaam, maar kwam later gelukkig wel op gang. Wil je ook CLub 2000 ervaren? Online gokkasten spelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten